چرا باید سایت خود را داشته باشیم؟؟
نوشته شده توسط : رویانو

در عصر رسانه های اجتماعی و دستگاه های تلفن همراه، همه یا حداقل هرکسی که در بخش تجارت کار می کند، باید وب سایت خود را داشته باشد.

دلایل زیادی برای داشتن یک وب سایت شخصی وجود دارد، اما بیایید روی پنج تمرکز کنیم:

شما باید داستان خود را داشته باشید.

فکر نمی کنم لازم باشد به شما بگویم که اینترنت چقدر می تواند مفید باشد. همچنین لازم نیست به شما بگویم که چقدر می تواند خطرناک باشد.حتی اگر وب سایت شما بسیار ساده باشد و چیزی بیشتر از نام، بیوگرافی کوتاه و فرم تماس شما نداشته باشد، باز هم ارزش دارد که داستان خود را داشته باشید و مطمئن شوید که کسی آن را اشتباه نمی گوید.

اگر کنجکاوید بدانید چند درصد مردم از وردپرس برای سایت خود استفاده می کنند اینجا کلیک کنید.

زندگی را برای مشتریان بالقوه آسان تر کنید.

اگر کسی می‌خواهد با شما کار کند، حتی اگر در حال حاضر فقط یک فکر باشد، بدون نیاز به انجام تحقیقات عمیق، به او اجازه دهید بیشتر در مورد شما بداند.

اگر کسی را مجبور کنید که سخت کار کند تا در مورد کسب و کار شما اطلاعاتی کسب کند، به احتمال زیاد در مقطعی تسلیم می شود. داشتن وب سایت خود به مشتریان بالقوه اجازه می دهد تا به سرعت و به راحتی در مورد شما و پیشنهاد شما اطلاعات کسب کنند.

حتی می توانید از وب سایت خود برای ارائه برخی پیوندها با درج توضیحات سایت استفاده کنید. نکته اصلی این است که شما باید یک وب سایت داشته باشید تا مردم مجبور نباشند خیلی سخت کار کنند تا در مورد شما یاد بگیرند.

ندیدن شما وقتی مردم به دنبال شما هستند مانند پرچم قرمز است.


من همیشه این را با بزرگ شدن و فهمیدن اینکه بچه ای در کلاس من در خانه تلویزیون ندارد مقایسه می کنم یا امروز می بینم که کسی در خانه اینترنت ندارد.

من شما را نمی شناسم، اما برای من یک پرچم قرمز است. می‌دانم که خیلی ساده‌اندیش هستم و می‌دانم که در برخی فرهنگ‌ها مردم به تلویزیون یا اینترنت دسترسی ندارند، اما اگر کسب‌وکاری دارید، نداشتن وب‌سایت خود چیزی شبیه به آن است. این باعث می شود مردم بپرسند "چرا این شخص وب سایت ندارد؟ چه کسی امروز وب سایت ندارد؟ باید چیزی اشتباه باشد."

از خرید آن از شخص دیگری و به طور بالقوه صدمه زدن به خود خودداری کنید.

در اینجا یک داستان شخصی است. وب‌سایت من چند سال پیش منقضی شد و قبل از اینکه بتوانم آن را تمدید کنم، چند دقیقه بعد صحبت می‌کنم، شخص دیگری آن را با نیت مخرب خرید. آنها حتی تهدید کردند که محتوای غیرقانونی را در سایت قرار می دهند، بنابراین وقتی شخصی من را در گوگل جستجو می کند، آن را می بیند.

حالا فهمیدم که همه نباید نگران چنین چیزی باشند، اما چرا از این فرصت استفاده کنیم؟ فقط مالک وب سایت خود باشید و حتی اگر آن را خالی بگذارید - که نباید - حداقل هیچ کس دیگری نمی تواند مالک آن باشد.

اینترنت می تواند مکان خطرناکی باشد و افراد بدی در آنجا هستند. آنها را وسوسه نکنید.

به مردم یک راه آسان برای تماس با شما بدهید.

در نهایت، چرا وقتی مردم می خواهند به دنبال شما بگردند، نگران باشید؟ بدیهی است که اگر پیامی که شخصی می‌خواهد ارسال کند بیشتر جنبه شخصی دارد، می‌تواند در شبکه‌های اجتماعی ارتباط برقرار کند، اما اگر ماهیت او بیشتر به تجارت مربوط می‌شود، می‌خواهید راهی آسان به او بدهید.

اولین کاری که یک آشنای تجاری انجام می دهد وقتی می خواهد با شما تماس بگیرد این است که نام شما را در گوگل قرار دهد. اگر مالک دامنه، وب سایت خود هستید، این شخص نیازی به جستجوی زیادی ندارد تا بتواند با شما تماس بگیرد.

همچنین می توانید یک فرم تماس اضافه کنید تا تماس گیرندگان بتوانند اطلاعات دقیق مورد نیاز خود را به اشتراک بگذارند - نه کمتر، نه بیشتر. به عبارت دیگر، داشتن دامنه خود و ساختن وب سایت خود، زندگی همه را آسان تر می کند.

به هر حال، شما به دلایل مختلفی باید نام-دات-کام خود را بخرید، و اگر نمی دانید از کجا شروع کنید، چگونه دامنه بخرید یا چگونه یک وب سایت ایجاد کنید، شخصی را پیدا کنید که بتواند این کار را انجام دهد. خرید آن نباید برای شما هزینه زیادی داشته باشد مگر اینکه نام شما بیل گیتس یا ایلان ماسک باشد.





:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: